poniedziałek, 29 grudnia 2014

WYMIANKOWO :)

Brałam w tym roku udział w dwóch wymiankach świątecznych, które uważam że się w pełni udały :) Mikołaj był bardzo hojny i przynosił same piękne prezenty :)

Pierwszą wymianka była organizwana przez Czarną Damę z Misiowego Zakątka  .
W paczuszce miały się znaleźć pięć rzeczy. Każdy uczestnik zabawy miał wybrać trzy rzeczy z podanych par:


BOMBKA-DZWONEK
CHOINKA-SZYSZKA
ANIOŁEK-BAŁWANEK

A do tego kartka z życzeniami świątecznymi i oczywiście coś słodkiego na osłodę :)


Mój prezencik powędrował do Mally. Mam nadzieję, że chodź troszkę się spodobał:)
A tak wyglądał w całości:



W paczce był:
-Kubek z bombką
-Stroik z szyszek
-Szkatułka z aniołkiem
-Kartka z życzeniami
-Coś czekoladowego
:)


Szkatułka z bliska:



I środek szkatułki:





Ja natomiast otrzymałam paczuszkę od Mangosi z bloga W wolnym czasie...
Prezencik oczywiście trafiony w 100% :) Sprawił mi bardzo dużo radości. 
Zresztą zobaczcie sami jakie cudne rzeczy dostałam :)

Był jeszcze mikołajek z czekolady, ale niestety nie dotrwał do zdjęcia :)
Wszystko było oczywiście pięknie opakowane. Teraz chociaż jedną szkatułkę będę miała dla siebie bo zawsze robię dla kogoś, a nie mam żadnej swojej :) I Mikołaj chyba wyczuł dobrze wszystkie prezenty, bo chciałam sobię niedawno kupić taką świeczuszkę z wosku pszczelego :)

Mangosia wybrała dla mnie zestaw taki:

ANIOŁEK

DZWONEK

Znalazł już swoje miejsce na choince :)


SZYSZKA


I piękna karteczka:

 Do karteczki był dołączony jeszcze piękny list. Za co bardzo dziękuje bo bardzo miło się go czytało :)



Druga wymianka była organizowana przez Fenko z blogu Królowa Moli. W paczuszce miało znaleźć się coś książkowego i jeszcze coś żeby uszczęśliwić drugą osobę :) 
Ja miałam wysłać prezent Marcie z bloga Wyplatanki.
Oto co jej wysłałam;


Szkatułka z bliska:








I zakładka do książki:




Ja natomiast dostałam prezent od Asi z bloga Antykwariat z ciekawą książką.
Chciałam jej bardzo podziękować ponieważ wybrała dla mnie wspaniały prezent :)




Zestaw świątecznych kosmetyków o cudownych zapachach :) 


Dwie książki , które już nie mogę się doczekać kiedy znajdę chwilkę, żeby spokojnie poczytać :)


Piękną kartkę z życzeniami :)


I oczywiście coś na osłodę :)




Chciałam serdecznie podziękować osobom organizującym wymianki za włożony ich trud w przygotowanie. I oczywiście moim Mikołajom za cudowne prezenty, które mnie naprawdę uszczęśliwiły :)













2 komentarze:

  1. Cieszę się, że prezent przypadł Ci do gustu. Ty też przygotowałaś piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakim cudem ja dopiero dzisiaj trafiłam na ten post? Ciesze się że miałas udaną wymiankę piękne prezenty sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń