wtorek, 22 grudnia 2015

Podsumowanie wymianki MIKOŁAJKOWEJ :)

Troszkę późno, ale jak zawsze brak mi czasu :)
Wymianka była zorganizowana na blogu "Strzępki i okruchy" .
Moim Świętym Mikołajem była Justynka z bloga "maikowa.handmade" za co jej serdecznie dziękuję :) Sprawiłaś mi wiele radości w ten mikołajkowy dzień :) A oto co od niej otrzymałam:



Ja natomiast wysyłałam paczkę do Alinki z bloga "Aliwero". Mam nadzieję, że sprawiłam też jej troszkę radości :) Zobaczcie co jej wysłałam:



Pochwalę się jeszcze kolczykami z bliska bo dopiero się uczę robić biżuterię metodą soutache. 
Jest to trzecia rzecz, którą zrobiłam tą metodą, ale nie ostatnia bo bardzo mi się to spodobało :) 



Pozdrawiam :)





2 komentarze:

  1. Świetna wymianka. Kolczyki bardzo eleganckie, już noszone kilkakrotnie. Filiżanka w użyciu, świeczuszka jeszcze daje troszkę zapachu, słodycze zjedzone a przydasie powoli wykorzystuję. Dzięki wielkie za wiele radości. Pozdrawiam noworocznie i życzę spełnienia marzeń i planów:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że prezenciki przypały do gustu :)

      Usuń